Quote:
Originally Posted by puretone
een rijtje van ons hiero hebben de BEAMS MR2 en/of Celica (in mijn geval) originele docs en idd werkplaats handboek. Die hadden via iemand hiero bestelt direct uit Japan en natuurlijk in Japans (lekker duur ook)....denk niet dat die regels-idioten dat leuk gaan vinden. Ik kan er ook niet erg veel mee, maar er staat tenminste van alles in m.b.t. koeling temps, banden luchtdruk, hoe hard schroeven etc vast moeten etc....nummers niet in Japans dus.
Wat we aan specs hebben is in het merendeel kopie ergens van en/of over geschreven van het net....
Wat bedoel je precies met "sper", de Limited Slip Diff?
Alle BEAMS motoren kwamen met een trans die de Helical LSD inbegrepen had. Dus als je de motor en transmission samen gekocht hebt, en even zeker maken dat die trans ook oorspronkelijk met de motor kwam, dan zit er zeer zeker een LSD in van de fabriek.
Ik weet niet helemaal zeker waar die statistieken vandaan komen, maar het heeft duidelijk ooit ergens gestaan. Het is allemaal een beetje tweedehands info die vervolgens nagekeken zijn.
|
Puretone Bedankt voor je snelle antwoord.
Het probleem is dat we in onze klasse niet met een sper/lsd mogen rijden
Is deze lsd standaard geleverd dan mag ik dus niet met deze motor rijden
Ik moet dus bewijzen aan de hand van zoveel mogelijk documenten dat de lsd een optie is geweest. Wat mij is verteld dat je bij aankoop van de auto kon kiezen voor een lsd en dat iedereen dat ook gedaan heeft,maar dat wil wel zeggen dat hij een optie is geweest.Zou ik misschien een copie kunnen krjgen van jouw documenten.Het maakt niet uit of het in het japans is. Je zou me hier enorm mee helpen omdat ik een afgebouwde raceauto heb die ik waarschijnlijk niet mag gebruiken.Gekke vraag maar waar kom je vandaan ?
grt m gotink