View Single Post
Old 02-23-2009, 03:29 PM   #16 (permalink)
puretone
Beams Owners Group

puretone's Avatar

My Google Map

Quote:
Originally Posted by kermitpower View Post
Puretone Bedankt voor je snelle antwoord.
Het probleem is dat we in onze klasse niet met een sper/lsd mogen rijden
Is deze lsd standaard geleverd dan mag ik dus niet met deze motor rijden
Ik moet dus bewijzen aan de hand van zoveel mogelijk documenten dat de lsd een optie is geweest. Wat mij is verteld dat je bij aankoop van de auto kon kiezen voor een lsd en dat iedereen dat ook gedaan heeft,maar dat wil wel zeggen dat hij een optie is geweest.Zou ik misschien een copie kunnen krjgen van jouw documenten.Het maakt niet uit of het in het japans is. Je zou me hier enorm mee helpen omdat ik een afgebouwde raceauto heb die ik waarschijnlijk niet mag gebruiken.Gekke vraag maar waar kom je vandaan ?

grt m gotink

Yo, ik zal wel ff kijken tussen de PDF's als er ook maar een paginatje tussen zit die er wat op lijkt dat het over de LSD praat.....
Zover ik (wij allen op deze forum weten) weet waren alle BEAMS motoren geleverd met een transmissie die LSD had. Voor het merendeel waren het de Helical LSD's, voorbeeld: http://www.c2power.com/image/view/75 , er was blijkbaar ook een TRD optie ooit....denk een clutch en/of friction LSD 1.5/2.0 way vorm.
Racen zonder LSD, mag dat? Lijkt mij beetje gevaarlijk eerlijk gezegd. De S54 transmission die met de Celica BEAMS kwamen hadden allen LSD in een of andere vorm. De MR2 BEAMS met E153 hadden ook allen een Helical LSD....lijkt mij een beetje link om die auto ooit verkocht te hebben zonder LSD, kreng maakt nogal erg veel kracht....

Je zou bijvoorbeeld ook dit kunnen gebruiken: Beams Owners Group

Transmission speed change ratio

1st gear = 3.285
2nd gear = 1.960
3rd gear = 1.322
4th gear = 1.028
5th speed = 0.820
Retreat = 3.153
Deceleration ratio = 4.176
Helical LSD

Niet eng doen! Ben een halve Fries en halve allochtoon, geboren & getoGen (jezus allermachtig mijn nederlands is erg slecht....) op Aruba, woon nu ffkes in de VS. Mijn BEAMS'd Celica staat op het eiland in mijn garage. Ding gaat knalle hard, alleen is er nooit genoeg eiland om dat ding goed hard te rijden, eiland houd een beetje op zodra ik 180/190 km/h haal.....

Last edited by puretone; 02-23-2009 at 07:49 PM..
puretone is offline   Reply With Quote

Page generated in 0.13820 seconds with 16 queries