View Single Post
Old 02-24-2009, 09:14 PM   #27 (permalink)
puretone
Beams Owners Group

puretone's Avatar

My Google Map

Quote:
Originally Posted by kermitpower View Post
Thanks for all jour great information I now that i can bolt on the s54 transmission but i need documents that say that the lsd is a option The rules here are that jou need documents about the option lsd. Please help me with this problem otherwise i can't race with it.

grts from holland
Zeg denk je dat je misschien die lui niet kan ompraten dat je de trans van een oude Gen2 of Gen3 3S-GE motor gebruikt die dan niet LSD is? Daar zou je de papieren van kunnen tonen lijkt mij. MR2's met de Euro 3S-GE waren er toch best veel....zou je kunnen tonen met de kenmerk/nummers van de trans, die staan er altijd op gedrukt. De motor aan de andere kant zou misschien wat moeilijker zijn....ik heb b.v. mijn plakaat van onder de motorkap waar de hele reutemeteut op staat uit de oorspronkelijke auto gesloopt en gebruik die nu voor verzekering etc.
Er staat dan mooi VIN # 1998 ST202-BLMZF SS3 3SGE 2000CC bijvoorbeeld. Van daaruit kan je dan afleiden uit de Toyota Winkel van Sinkel als er een LSD in zat of niet tevens....

Zo 99.9% van de lui die de BEAMS motor in hun MR2/Celica/Caldina/RAV4 hadden, hebben hem gelijk met de optie LSD gedaan, en waarom niet, was misschien niet eens 50.000 yen meer als niet minder. Sport wagen zonder LSD is net als Ford Ka met schaatsen, alhoewel dat in Fryslan best mee zou vallen.

Kijk anders ff rond met die regels idiooten als je misschien mee mag doen met een oudere 3S-GE sans LSD gekoppeld aan je BEAMS motor. Van die twee kan je tenminste alles tonen aan papieren.
De PDF's die ik heb staat alles in Jappen-spreek figuurtjes en ietwat van LSD, maar dus niet "optional Limited Slip Differential" ofzo, lijkt erop als dat het wel is maar staat dus in japans.

edit: Verrekte gaaf dat autocrossen, zou het alleen niet met zo'n mooie MR2 & BEAMS motor doen , klap er zo'n maffe 3SGTE in, en dan in een oude AW11 MR2 eerder, of misschien zelfs zo'n econo-doos corolla...

Last edited by puretone; 02-24-2009 at 09:22 PM..
puretone is offline   Reply With Quote

Page generated in 0.14375 seconds with 16 queries